Menu Zamknij

Korzyści płynące z praktyki jogi

Badania udowodniły że joga ma dobroczynny wpływ nie tylko na ciało ale i umysł, dzięki czemu ma potencjał, aby poprawić ogólny stan zdrowia.

Dzięki jodze zmniejszamy poziom stresu, nasz oddech staje się spokojny i głęboki.
Badania naukowe udowodniły, że ćwiczenia jogi znacznie zmniejszają objawy związane ze stanami niepokoju, depresji.

Poprawiają nastrój ćwiczących, zmniejszają zmęczenie i napięcie. Podczas wykonywania ćwiczeń trzeba być skupionym i wykonywać polecenia nauczyciela jogi. Właściwie wykonane ćwiczenia dodają siły, energii, czujemy się zrelaksowani.


Gdy człowiek jest zestresowany, oddech jego jest płytki czego następstwem jest zmęczenie, bóle głowy, rozdrażnienie. Wtedy zazwyczaj sięgamy po tabletki.

Lepszym rozwiązaniem będzie joga, która uwolni nas od tych dolegliwości i zwiększy poziom serotoniny, która poprawia nastrój.

Biorąc pod uwagę wiele fizycznych i psychologicznych korzyści płynących z praktyki jogi, z pewnością warto się zastanowić nad włączeniem jej do codziennej rutyny. Ćwiczenia mogą być dostosowana do każdego poziomu sprawności fizycznej wystarczy tylko chcieć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *